Monday, February 22, 2010

balik kg.. ohohoo balik kg...

yeay, ari sabtu ni nak balik mesia...
best2!!
tp balik 4 the weekend jerk..
kalu la tahu hari jumaat ni ade cuti maulidur rasul...
confirm aku balik dari hari khamis agi...
huwaaa...
sadis nye...
sume ahli umah aku dok tanye jerk nape aku nk balik mesia weekend niey...
ade ke diorunk igt sbb kakak aku nk kawen...
hahahah.
kakak aku sume da kawen kot....
tinggal la aku sorunk yg terkontang kanting x kawen2 ag nieyh..
kehkehkeh..
n aku rase cam adek aku akan kawen dulu jerk b4 aku..
xpe la hisyamudin,mu kawen la dulu...
aku bg permission...
hoho...

::name die hisyam jerk sbnrnya.. aku jerk yg berani pggl die hisyamudin::

alang2 da ada gmbr adek aku niey...
aku nk cite sikit rr kisah keintiman kitorunk berdua niey..
pernah waktu aku kecik2 dulu...
adik aku ag kecik rr tyme tuh...
aku pernah gaduh ngan adek aku..
pasal pe ntah..lupa..
aku geram sgt kot kat adek aku tuh...
aku boleh hantuk kepala die kat lantai..
hahaha..
senget x aku ni...
sgt la x bermoral..
adek sendiri pon aku wat camtu..
kehkehkeh..
tp skrunk da xleh wat camtu da..
aku baru jerk nk pukul die, die da pulas tgn aku da..
seb baek x patah tulang..
aigoo~~
ganas2..
memandangkn aku da x berkesempatan nk pukul die lagi sekarang ni...
aku suka gosok kepala die..
yes!! berjaya gak letak tgn aku kt kepala die..
btw, aku x pernah naek motor yamaha tu ngan die..
die x pernah kot bawak kakak2 die..
segan la konon..
bawak awek leh plak..
jealous tol aku...
da la tyme raye aritu, kawan2 pompuan die segerombolan dtg beraya...
haiyaa!! karate karang..
aku, sorunk pon kawan laki aku x pernah bawak balik...
igtkan ayah aku nk tegur..
tgk2 boleh ayah aku kate, " xpe, we' dulu pon ramai kawan pompuan dr kwn lelaki"
kehkehkeh
patot la pon.. bapak borek anak rintik..

ok berbalik kepada kisah aku yg nak balik kg ni...
igt nak naek cipaganti jerk from ciwalk ke airport jakarta nnt...
so, ade sesape nk teman aku gi ciwalk x??
sape nk teman, sila angkat tgn..
jomla...jomla...
ari jumaat ni kn ker cuti..
leh gi shopping baju utk majlis ngan bdk2 twinning ari sabtu niey..
tema bling2 kn..
poie la beli baju yg bling2 sket..
hohohoh...

oh berdebarnya nk travel sorunk2 nnt..
hope xde pape yg buruk jadi..
amin...
doakan aku k...
ade ke sesape yg balik dis week gak??
of course la xde kan..
wawawawa~~

2 comments:

  1. woo jelesnye duk dekat. Tiap² weekend leh balik. haha =P

    ReplyDelete
  2. xde la dekat sgt..
    tp still lagi dekat if nak compare ngan us ker ireland ker...
    hahaha

    ReplyDelete